VIRÁGSZIROM MINITORTA

A vadvirágos minitorta alapanyagából készült másik aprócska torta díszítésével is elkészültem. A málnakrémes belső halvány rózsaszín vajas krémbevonatot kapott, a díszítés jellege után pedig virágszirom tortának kereszteltem el. Szerintem ez sem lett kevésbé romantikus...
 
 
Virágszirom minitorta
Virágszirom torta
 
Hozzávalók a vajas krémbevonathoz:
115 g puha vaj
160 g porcukor, átszitálva
csipet só
30 ml tejszín
néhány csepp vanília esszencia
85 g fehér csoki, olvasztva
 
 
A puha vajat a robotgép nagy fokozatán habosra keverem a cukorral és a csipet sóval. Folyamatosan adom hozzá a tejszínt és a vaníliát. A fehér csokit apró darabokra törtem, egy hőálló tálba dobtam és az éppen forrásban lévő krumpli tetejére tettem úgy, hogy az alja ne érjen bele a forró vízbe. (Épp törtkrumplit készítettem a sóska mellé. Bizony az volt az ebédünk.) Teljesen kihűtöttem és ezt is a vajas masszához dolgoztam. Habzsákba töltöttem és ezzel cicomáztam fel a tortámat.
 
 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések