VALENTIN NAPI CUKORKÁK

Tényleg csak a "feeling" kedvéért készültek ezek a cukorkák...



Valentin napi cukorkák
Valentin napi cukorkák

Hozzávalók:
55 g kristálycukor
fél teáskanál víz
1-2 csepp ételfesték
 

Az elkészítése igencsak egyszerű, ám a massza megfelelő állapotának elérése már nem annyira. De ha már lendületben vagyunk, akkor megy, mint a karikacsapás. A cukor lehetőleg ne legyen se túl nedves, se túl száraz. Nekem azért kicsit kellett kísérleteznem...

A cukrot alaposan elkevertem a vízzel, majd két kisebb tálban osztottam szét. Az egyikhez a rózsaszín, a másik adaghoz a kék festéket kevertem. Marcipán kiszúró formába tömörítettem a színes cukormasszát, jól lepréseltem egy mokkáskanál hátuljával, és óvatosan kinyomtam a formából. Néhány óra alatt kiszárad.



Persze Miminek külön is készült néhány szép kék pillangó is ...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések